SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi” aicina Jūs piedalīties cenu aptaujā par aiļu pārsedžu nomaiņu Baznīcas ielā 27, Kuldīgā, Kuldīgas novadā.

Pasūtītājs

  • Pasūtītāja nosaukums: SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi”
  • Pasūtītāja adrese: Pilsētas laukums 2, Kuldīga, Kuldīgas novads, LV-3301
  • Mājaslapa: www.kkp.lv
  • Kontaktpersona: speciāliste mājokļa jautājumos Ilze Lauva, tālruņa Nr. 25718320
  • e-pasts: kkp@kuldiga.lv, ilze.lauva@kuldiga.lv 

Cenu aptaujas priekšmets, līguma izpildes termiņš

  • Cenu aptaujas priekšmets: “Izolēta dūmvada montāža “Meldri”- 6, Turlava, Turlavas pagasts, Kuldīgas novads”.
  • Līguma izpildes termiņš: ne ilgāk kā 10 (desmit) darba dienu laikā no līguma parakstīšanas dienas.

Cenu piedāvājuma iesniegšanas vieta un laiks

Cenu piedāvājumi iesniedzami:

  • sūtot e-pastā: iepirkumi@kkp.lv, veicot cenu piedāvājuma iesniegšanu apstiprinot ar drošu elektronisko parakstu;
  • iesniedzot personīgi klientu apkalpošanas zālē SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi” Pilsētas laukums 2, Kuldīga, Kuldīgas novads, LV-3301;
  • sūtot pa pastu – SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi” Pilsētas laukums 2, Kuldīga, Kuldīgas novads, LV-3301.

Cenu piedāvājuma iesniegšanas termiņš ir līdz 2024. gada 9. septembrim plkst. 9.00. Pa pastu sūtītais piedāvājums tiek uzskatīts par iesniegtu noteiktajā termiņā, ja to Pasūtītājs ir saņēmis līdz piedāvājuma iesniegšanai noteiktā termiņa beigām. Ja cenu piedāvājums iesniegts pēc norādīta termiņa beigām, to nereģistrējam un atstājam bez izskatīšanas.

Iesniedzot piedāvājumu uz aploksnes jānorāda:

  • pasūtītāja nosaukums un adrese;
  • pretendenta nosaukums un adrese;
  • ar norādi: “Cenu aptauja par izolēta dūmvada montāžu “Meldri” - 6, Turlava, Turlavas pagasts, Kuldīgas novads”.

Piedāvājuma derīguma termiņš

Pretendentu piedāvājumam jābūt spēkā ne mazāk kā 30 (trīsdesmit) dienas, skaitot no piedāvājuma atvēršanas brīža. Cenu aptaujas uzvarētājam - līdz līguma noslēgšanas brīdim. Cenu aptaujas nolikuma (Uzaicinājums cenu aptaujai) grozījumi tiek publicēti pasūtītāja mājaslapā internetā: www.kkp.lv.

Pretendenta pienākums ir pastāvīgi sekot mājaslapā www.kkp.lv publicētajai informācijai par šo cenu aptauju un iekļaut to savā piedāvājumā. Pasūtītājs nav atbildīgs par to, ja kāds pretendents nav iepazinies ar informāciju par šo cenu aptauju.

Prasības pretendentam

Pretendents iepriekšējo 2 (divu) gadu periodā veicis līdzīga apjoma un izmaksu darbus. Par līdzīgu uzskatāms tāds darbu apjoms, kura vērtība naudas izteiksmē nav mazāka par divām trešdaļām no piedāvātās līgumcenas.

Pretendentam nevar būt nodokļu vai sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā pārsniedz EUR 150,00 (viens simts piecdesmit eiro, 00 centi).

Pretendents nevar būt pasludināts par maksātnespējīgu, tā saimnieciskā darbība apturēta vai pārtraukta. Uzsākta tiesvedība par bankrotu, vai līdz līguma izpildes paredzamajam beigu termiņam būs likvidēts.

Pretendents ir reģistrēts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā Komercreģistrā vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs, licencēts, vai sertificēts atbilstoši attiecīgās valsts normatīvo aktu prasībām un ir tiesīgs sniegt Pasūtītājam nepieciešamo pakalpojumu Latvijas Republikā. Personu apvienībai, attiecībā uz, kuru pieņemts lēmums slēgt līgumu, līdz līguma slēgšanas brīdim obligāti jāreģistrējas kā pilnsabiedrībai vai līgumsabiedrībai Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

Pretendentam jāgarantē, ka iesniegs Pasūtītājam visas apdrošināšanas atbilstoši normatīvos aktos noteiktajiem nosacījumiem (Ministru kabineta 19.08.2014. notikumi Nr. 502 “Noteikumi par būvspeciālistu un būvdarbu veicēja civiltiesiskās atbilstības obligāto apdrošināšanu”). Apdrošinājuma līgums jāuztur spēkā visu būvdarbu un garantijas laiku.

Pretendentam ir jāveic Objekta apsekošana ne vēlāk, kā 2 (divas) dienas pirms piedāvājuma iesniegšanas, iepriekš sazinoties ar kontaktpersonu – Speciālisti mājokļa jautājumos Ilzi Lauvu, tālruņa Nr. 25718320, e - pasts: ilze.lauva@kuldiga.lv

Prasības pieteikuma, piedāvājuma iesniegšanai un noformēšanai

Pretendentam ir jāiesniedz rakstisks pieteikums par dalību cenu aptaujā, kas sniedz īsas ziņas par pretendentu (pretendenta nosaukums, juridiskā adrese, reģistrācijas Nr., kontaktpersonas vārds, uzvārds, tālrunis, e-pasts – Pielikums Nr.1).

Piedāvājums iesniedzams latviešu valodā, datorrakstā, skaidri salasāms, bez labojumiem un dzēsumiem.

Pretendents iesniedz aizpildītu finanšu piedāvājumu (Lokālo tāmi) (Pielikums Nr.2).

Komersanta reģistrācijas apliecības kopija.

Būvkomersanta reģistrācijas apliecības kopija.

Informācija par pretendenta pieredzi līdzīgos darbos (Pielikums Nr.3) vai pieņemšanas-nodošanas akts vai līgums vai atsauksme.

Piedāvājuma izvēles kritērijs, vērtēšana un izvēle

Piedāvājums ar saimnieciski visizdevīgāko cenu (bez PVN).

Piedāvājuma vērtēšanas laikā Pasūtītāja iepirkuma komisija pārbauda pretendentu atbilstību noteiktajām pretendentu kvalifikācijas prasībām, kā arī pārbauda piedāvājumu atbilstību cenu aptaujas nosacījumiem. Vērtējot pretendenta piedāvājumu, Pasūtītājs noskaidro pretendenta kompetenci un atbilstību Pasūtītāja prasībām pēc dokumentiem, kas pretendentam jāiesniedz saskaņā ar šīs cenu aptaujas nosacījumiem, kā arī no publiskajā apritē esošās pasūtītāja iegūtās informācijas. Neatbilstošie piedāvājumi tiek noraidīti.

Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst kādai pasūtītāja izvirzītajai prasībai, iepirkumu komisija tā piedāvājumu tālāk neizskata un pretendentu izslēdz no turpmākās dalības.

Piedāvājuma vērtēšanas laikā Pasūtītāja iepirkumu komisija pārbauda, vai piedāvājumos nav aritmētisko kļūdu. Ja kļūdas tiek konstatētas, komisija tās izlabo.

Komisija izvēlas 1 (vienu) saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu no piedāvājumiem, kas atbilst šajos nosacījumos norādītajām pasūtītāja prasībām.

Pakalpojuma līguma slēgšana

Pasūtītājs ar uzvarējušo pretendentu, pamatojoties uz iesniegto finanšu piedāvājumu un saskaņā ar cenu aptaujas uzaicinājuma nosacījumiem, noslēgs līgumu.

Ja pretendents atsakās slēgt līgumu, vai iestājas kāds cits apstāklis, ka nenoslēdz līgumu, tad slēdz līgumu ar nākamo pretendentu vai izsludina jaunu cenu aptauju.

Paziņojums par rezultātiem tiks nosūtīts katram pretendentam personīgi pieteikumos norādītajos e-pastos

Pielikumā

  1. Pieteikums dalībai cenu aptaujā – Pielikums Nr.1
  2. Finanšu piedāvājums – Pielikums Nr.2
  3. Pretendenta pieredzes apliecinājums – Pielikums Nr.3
  4. Līguma projekts - Pielikums Nr.4
  5. Uzaicinājums