Avārijas dienests

Ja jūsu mājoklī ir plīsis cauruļvads un aumaļām gāžas ūdens, ir aizdambējusies kanalizācijas sistēma vai nolūzis koks, aizsprostojot iebraucamo ceļu, izsista loga rūts, vai ir radušās citas neparedzētas situācijas, kad nav laika gaidīt un nepieciešama operatīva rīcība, tad palīdzēs SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi” Avārijas dienests, kas steigs palīgā jebkurā dienas vai nakts laikā.

Avārijas dienesta tālrunis 24 stundas diennaktī – 63322833.

Avārijas brigāde operatīvi ierodas uz izsaukuma adresi un, vienojoties ar īpašnieku, lokalizē avāriju, pēc tam piestādot rēķinu par padarīto darbu.

Avārijas dienesta tarifs:

darba dienās un brīvdienās 42,50 EUR/stundā 

- svētku dienās 85 EUR/stundā

Transporta izmaksas:

- Pilsētas robežās  3.00 EUR
- Novada robežās – 0,54 EUR/km

Cauruļu tīrīšanas agregāta izmantošana – 12.50 EUR/stundā
Cauruļu tīrīšanas mehāniskās troses izmantošana – 6.50 EUR/stundā
Strāvas ģeneratora izmantošana – 7.97 EUR/stundā

*materiālu izmaksas nav iekļautas
*cenas norādītas bez PVN

Atbildības robežas

SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi” apsaimniekojamajās mājās, par darbiem, kas tiek veikti dzīvokļa iekšienē būs jāmaksā dzīvokļa īpašniekam. Ja bojājums tiek konstatēts mājas kopējā komunikāciju sistēmā, tad darba izmaksas tiek segtas no kopējā mājas uzkrājuma. Savukārt, ja bojājums ir radies pilsētas/pagasta koplietojamās ūdenspadeves vai kanalizācijas sistēmās, par to atbild – SIA „Kuldīgas ūdens”, ja siltumapgādes sistēmās – SIA “Kuldīgas siltumtīkli”, ja elektrotīklos – A/S “Sadales tīkls”.

Avārijas dienests dodas palīgā, ja noticis kaut kas ārkārtējs. Tādēļ arī pakalpojuma izmaksas ir augstākas par ikdienā iepriekš plānotu remontdarbu veikšanu.

Atgādinām, ka mājā var veikt triju veidu remontdarbus – profilaktiskos, plānotos un avārijas. Pats steidzamākais remonts – avārijas. Tādēļ pirms izsaukt Avārijas dienestu, aicinām iedzīvotājus izvērtēt, vai tā tiešām ir avārijas situācija, uz kuru jāreaģē nekavējoties, vai tomēr tie ir remontdarbi, kurus var novērst ikdienas darba kārtībā.