SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi” aicina Jūs piedalīties cenu aptaujā par telpas Nr. 005 remontu Baznīcas ielā 9, Kuldīgā, Kuldīgas novadā.

Pasūtītājs

  • Pasūtītāja nosaukums: sabiedrība ar ierobežotu atbildību “KULDĪGAS KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI”.
  • Pasūtītāja adrese: Pilsētas laukums 2, Kuldīga, Kuldīgas novads, LV-3301.
  • Mājaslapa: https://kkp.lv/
  • Kontaktpersonas: Ieva Poņimecka, tālruņa Nr. 25668337, e - pasts: ieva.ponimecka@kuldiga.lv (objekta apskate), Gundars Liepiņš, tālruņa Nr. 25651372, e - pasts: gundars.liepins@kuldiga.lv (remontdarbi).

Cenu aptaujas priekšmets, līguma izpildes termiņš

  • Cenu aptaujas priekšmets: “Telpas Nr. 005 remonts Baznīcas ielā 9, Kuldīgā, Kuldīgas novadā”.
  • Līguma izpildes termiņš: ne ilgāk kā 2 (divu) mēnešu laikā no līguma parakstīšanas brīža.

Baznicas 9

Cenu piedāvājuma iesniegšanas vieta un laiks

Cenu piedāvājumi iesniedzami:

  • sūtot e-pastā: iepirkumi@kkp.lv, veicot cenu piedāvājuma iesniegšanu apstiprinot ar drošu elektronisko parakstu;
  • iesniedzot personīgi klientu apkalpošanas zālē sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “KULDĪGAS KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI” Pilsētas laukums 2, Kuldīga, Kuldīgas novads, LV-3301;
  • sūtot pa pastu: sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “KULDĪGAS KOMUNĀLIE PAKALOJUMI” Pilsētas laukums 2, Kuldīga, Kuldīgas novads, LV-3301.

Cenu piedāvājuma iesniegšanas termiņš ir līdz 2024. gada 11. novembrim plkst. 12.00. Pa pastu sūtītais piedāvājums tiek uzskatīts par iesniegtu noteiktajā termiņā, ja to Pasūtītājs ir saņēmis līdz piedāvājuma iesniegšanai noteiktā termiņa beigām. Ja cenu piedāvājums iesniegts pēc norādīta termiņa beigām, to nereģistrējam un atstājam bez izskatīšanas.

Iesniedzot piedāvājumu uz aploksnes jānorāda:

  • Pasūtītāja nosaukums un adrese.
  • Pretendenta nosaukums un adrese.
  • Ar norādi: “Cenu aptauja “Telpas Nr. 005 remonts Baznīcas ielā 9, Kuldīgā, Kuldīgas novadā””.

Piedāvājuma derīguma termiņš

Pretendentu piedāvājumam jābūt spēkā ne mazāk kā 30 (trīsdesmit) dienas, skaitot no piedāvājuma atvēršanas brīža. Cenu aptaujas uzvarētājam - līdz līguma noslēgšanas brīdim. Cenu aptaujas nolikuma (“Uzaicinājums cenu aptaujai”) grozījumi tiek publicēti Pasūtītāja mājaslapā internetā: http://www.kkp.lv.

Pretendenta pienākums ir pastāvīgi sekot mājaslapā http://www.kkp.lv publicētajai informācijai par šo cenu aptauju un iekļaut to savā piedāvājumā. Pasūtītājs nav atbildīgs par to, ja kāds pretendents nav iepazinies ar informāciju par šo cenu aptauju.

Prasības pretendentam

Pretendents iesniedzot cenu aptaujas piedāvājumu apliecina, ka iepriekšējo 2 (divu) gadu periodā veicis līdzīga apjoma un izmaksu darbus. Par līdzīgu uzskatāms tāds darbu apjoms, kura vērtība naudas izteiksmē nav mazāka par divām trešdaļām no piedāvātās līgumcenas.

Pretendentam nevar būt nodokļu vai sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā pārsniedz EUR 150,00 (viens simts piecdesmit eiro, 00 centi).

Pretendents nevar būt pasludināts par maksātnespējīgu, tā saimnieciskā darbība apturēta vai pārtraukta. Uzsākta tiesvedība par bankrotu, vai līdz līguma izpildes paredzamajam beigu termiņam būs likvidēts.

Pretendents ir reģistrēts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā Komercreģistrā vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs, licencēts, vai sertificēts atbilstoši attiecīgās valsts normatīvo aktu prasībām un ir tiesīgs sniegt Pasūtītājam nepieciešamo pakalpojumu Latvijas Republikā. Personu apvienībai, attiecībā uz, kuru pieņemts lēmums slēgt līgumu, līdz līguma slēgšanas brīdim obligāti jāreģistrējas kā pilnsabiedrībai vai līgumsabiedrībai Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

Pretendentam jāgarantē, ka iesniegs Pasūtītājam visas apdrošināšanas atbilstoši normatīvos aktos noteiktajiem nosacījumiem (Ministru kabineta 19.08.2014. notikumi Nr. 502 “Noteikumi par būvspeciālistu un būvdarbu veicēja civiltiesiskās atbilstības obligāto apdrošināšanu”). Apdrošinājuma līgums jāuztur spēkā visu būvdarbu un garantijas laiku.

Pretendentam ir jāveic objekta apsekošana ne vēlāk, kā 2 (divas) dienas pirms piedāvājuma iesniegšanas.

Finanšu piedāvājuma iesniegšana un noformēšana

Pretendents iesniedz aizpildītu finanšu piedāvājumu (lokālo tāmi).

Finanšu piedāvājums iesniedzams datorrakstā, skaidri salasāms, bez labojumiem, dzēsumiem un parakstīts.

Piedāvājuma izvēles kritērijs, vērtēšana un izvēle

Piedāvājums ar saimnieciski visizdevīgāko cenu (bez PVN).

Piedāvājuma vērtēšanas laikā Pasūtītāja Publisko iepirkuma komisija (turpmāk – Komisija) pārbauda pretendentu atbilstību no publiskajā apritē iegūtās informācijas un nepieciešamības gadījumā pieprasa informāciju no pretendenta. Neatbilstošie piedāvājumi tiek noraidīti.

Piedāvājuma vērtēšanas laikā Komisija pārbauda, vai piedāvājumos nav aritmētisko kļūdu. Ja kļūdas tiek konstatētas, Komisija tās izlabo un par to informē pretendentu.

Piedāvājumu variantu iesniegšana šajā cenu aptaujā nav pieļaujama.

Komisija izvēlas 1 (vienu) saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu no piedāvājumiem, kas atbilst šajos nosacījumos norādītajām Pasūtītāja prasībām.

Pakalpojuma līguma slēgšana

Pasūtītājs ar uzvarējušo pretendentu, pamatojoties uz iesniegto finanšu piedāvājumu un saskaņā ar cenu aptaujas uzaicinājuma nosacījumiem, noslēgs līgumu.

Ja pretendents atsakās slēgt līgumu, vai iestājas kāds cits apstāklis, ka nenoslēdz līgumu, tad slēdz līgumu ar nākamo pretendentu vai izsludina jaunu cenu aptauju.

Paziņojums par rezultātiem tiks nosūtīts katram pretendentam personīgi e-pastā (ja e-pasts tiks norādīts, piesakoties cenu aptaujā).

Pielikumi:

Uzaicinājums
Finanšu piedāvājums