Galvenie darba pienākumi:
-
darbinieku atlase,
-
darbinieku nosūtīšana uz obligātām veselības pārbaudēm,
-
personāla lietvedība (noformēšana, instruktāžu veikšana, lietu uzturēšana, atbrīvošana),
-
rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu sagatavošana,
-
piedalīties un organizēt noslodzes, motivācijas un atalgojuma sistēmas pilnveidošanā,
-
organizēt darbinieku apsveikšanu u.c. kolektīvos pasākumus,
-
sagatavot ar amatu saistītos statistikas datus, atskaites un pārskatus,
-
konsultēt darbiniekus darba tiesisko attiecību jautājumos.
Prasības kandidātiem:
-
augstākā izglītība personāla vadībā vai līdzīgā jomā,
-
darba pieredze vismaz divi gadi,
-
zināt spēkā esošos saistošos ārējos un iekšējos normatīvos aktus,
-
labas lietvedības un datorprasmes,
-
ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes,
-
latviešu valodas zināšanas atbilstoši C līmeņa pirmajai pakāpei,
-
prasme sadalīt vai pārslēgt uzmanību no vienas darbības uz citu,
-
prasme labi organizēt savu darba laiku un prioritāri organizēt veicamos darbus,
-
prasme saskatīt vairākus iespējamos risinājumus un izvēlēties visefektīvāko.
Uzņēmums piedāvā:
-
ilgtermiņa sadarbības iespējas,
-
dinamisku darba vidi,
-
stabilu atalgojumu no 1334,20 EUR,
-
sociālās garantijas,
-
veselības apdrošināšanu,
-
daudzpusīgu un mērķtiecīgu komandu.
Pretendentiem jāiesniedz: CV, pieteikuma/ motivācijas vēstule kā arī izglītības dokuments.
Dokumentus lūdzam iesniegt elektroniskā veidā epastā kristine.gravniece@kuldiga.lv līdz 2024. gada 3. aprīlim.
Tālrunis uzziņām: 26771586