Galvenie darba pienākumi:

  • darbinieku atlase,

  • darbinieku nosūtīšana uz obligātām veselības pārbaudēm,

  • personāla lietvedība (noformēšana, instruktāžu veikšana, lietu uzturēšana, atbrīvošana),

  • rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu sagatavošana,

  • piedalīties un organizēt noslodzes, motivācijas un atalgojuma sistēmas pilnveidošanā,

  • organizēt darbinieku apsveikšanu u.c. kolektīvos pasākumus,

  • sagatavot ar amatu saistītos statistikas datus, atskaites un pārskatus,

  • konsultēt darbiniekus darba tiesisko attiecību jautājumos.

Prasības kandidātiem:

  • augstākā izglītība personāla vadībā vai līdzīgā jomā,

  • darba pieredze vismaz divi gadi,

  • zināt spēkā esošos saistošos ārējos un iekšējos normatīvos aktus,

  • labas lietvedības un datorprasmes,

  • ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes,

  • latviešu valodas zināšanas atbilstoši C līmeņa pirmajai pakāpei,

  • prasme sadalīt vai pārslēgt uzmanību no vienas darbības uz citu,

  • prasme labi organizēt savu darba laiku un prioritāri organizēt veicamos darbus,

  • prasme saskatīt vairākus iespējamos risinājumus un izvēlēties visefektīvāko.

Uzņēmums piedāvā:

  • ilgtermiņa sadarbības iespējas,

  • dinamisku darba vidi,

  • stabilu atalgojumu no 1334,20 EUR,

  • sociālās garantijas,

  • veselības apdrošināšanu,

  • daudzpusīgu un mērķtiecīgu komandu.

Pretendentiem jāiesniedz: CV,  pieteikuma/ motivācijas vēstule kā arī izglītības dokuments.

Dokumentus lūdzam iesniegt elektroniskā veidā epastā kristine.gravniece@kuldiga.lv līdz 2024. gada 3. aprīlim.

Tālrunis uzziņām: 26771586