Izvērtējot savu darbu, arī šogad aicinājām iedzīvotājus aizpildīt anketu par atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu kvalitāti. Aptaujā piedalījās 592 iedzīvotāji un lielākā daļa sadarbību ar SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi” (KKP) vērtēja pozitīvi – ļoti labi (49,2%) un labi (43,1%).
Dati liecina, ka 92,3% atkritumu apsaimniekošanā pilnīgi uzticas uzņēmumam. “Apzināmies, ka komunālie pakalpojumi ir tie pakalpojumi, ar kuriem ikdienā iedzīvotāji saskaras ik uz soļa – pilsētā, laukos, mājās, tāpēc nereti saņemam kritiku. Šī iemesla dēļ regulāri veicam iedzīvotāju anketēšanu, lai saprastu apmierinātību ar mūsu sniegto pakalpojumu. Ik reizi pēc iedzīvotāji anketēšanas, izvērtējam sniegtās atbildes un ierosinājumus, veicam sarunas ar kolēģiem par to, ko nepieciešams uzlabot vai mainīt. Redzam, kā ik gadu progresējam, augam un attīstāmies, un to pamana arī iedzīvotāji, jo aptauju dati uzlabojas,” skaidro KKP valdes loceklis Kaspars Poriķis. Pēdējos gadus arvien vairāk cenšamies modernizēt un automatizēt dažādus sniegtos pakalpojumus. Arī aptaujas dati liecina, ka iedzīvotāji ar augstāko novērtējumu atzīmē vides projektu nozīmīgumu (5 punkti – 73,8%, 4 punkti – 17,4%).
85,8% aptaujātie atzīmējuši, ka ir ļoti apmierināti vai apmierināti ar sadzīves atkritumu izvešanas kvalitāti. K. Poriķis papildina: “Saņēmām vērtīgus ieteikumus par sadzīves atkritumu izvešanu un ar to saistītā pakalpojuma organizēšanu. Mums ir tiešām ļoti būtiski, ka cilvēki, kuri ikdienā visvairāk saskaras ar šo pakalpojumu, iesaka veikt uzlabojumus.”
Tāpat anketas rezultāti liecina, ka ievērojami palielinās iedzīvotāju iesaistīšanās atkritumu šķirošanā – 62,8% šķiro bioloģiskos atkritumus un liela daļa izrāda interesi par šķirošanas iespējām. K. Poriķis: “Tas ir ļoti pozitīvs rezultāts. Zināms, ka privātmāju iedzīvotāji aktīvi šķiro bioloģiskos atkritumus, jo tas būtiski samazina sadzīves atkritumu daudzumu. Taču ļoti priecājamies par daudzdzīvokļu māju iedzīvotāju aktīvo iesaisti, ņemot vērā, ka pilsētā tikai no pagājušā gada sākuma ieviesti bioloģisko atkritumu šķirošanas konteineri. Esam iepazinušies arī ar visiem iedzīvotāju ierosinājumiem un iespēju robežās izskatīsim iespēju, kā uzlabot atkritumu šķirošanas jautājumu, atbilstoši klientu vajadzībām.”
Lielākā daļa klientu (88,2%) atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu cenas par saņemtajiem pakalpojumiem vērtē kā atbilstošas. “Cenas par atkritumu izvešanu lielākoties ir atkarīgas no tā, kādu maksu mums piestāda poligons par atkritumu apglabāšanu. Neraugoties uz to, ka pagājušā gada sākumā šī iemesla dēļ bijām spiesti pacelt cenas, joprojām tās valsts mērogā ir vienas no zemākajām,” skaidro K. Poriķis.
Apgalvojums, ka uzņēmumā strādā kvalificēti un profesionāli darbinieki, atbilst 91,1% aptaujāto pieredzei. KKP strādā vairāk nekā 140 darbinieku. Uzņēmums ikdienā ļoti strādā pie tā, lai izglītotu darbiniekus un attīstītu viņu profesionalitāti, veicot sarunas, nodrošinot dažādus seminārus, kursus un apmācības.
Vēlamies pateikties visiem, kas piedalījās aptaujā un sniedza mums vērtīgas atsauksmes. Jūsu atsauksmes un ieteikumi ir ļoti svarīgi, lai uzlabotu mūsu pakalpojumus un nodrošinātu labāku apkalpošanu.
Izlozes rezultāti (starp respondentiem, kuri norādīja, ka vēlas piedalīties izlozē par divām bezmaksas sadzīves atkritumu izvešanas reizēm):
- 267398xx
- 265219xx
- 259801xx
- 295799xx
- 261281xx
Ar uzvarētājiem personīgi sazināsies KKP Atkritumu apsaimniekošanas daļas dispečere.
Pilnie anketēšanas rezultāti apskatāmi šeit.