Ūdens skaitītāja rādījumus nepieņems telefoniski

Atgādinām par ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas kārtību – tos iespējams nodot elektroniski vietnē www.manskkp.lv vai papīra formā, izmantojot drukātā rēķina pasaknīti. Skaitītāju rādījumi netiek pieņemti telefoniski SIA "Kuldīgas komunālie pakalpojumi" KKP klientu apkalpošanas centrā!

KKP valdes loceklis Kaspars Poriķis skaidro: “Telefoniska ūdens patēriņa rādījumu nodošana netiek pieņemta. Ja iedzīvotājs ir palaidis garām vai aizmirsis nodot skaitītāja rādījumus konkrētajos datumos, tad aicinām to darīt nākamajā mēnesī. Pārvaldnieks par šo mēnesi aprēķinās atsevišķā īpašuma vidējo ūdens patēriņu. Taču jāatceras, ka šādi nedrīkst rīkoties ilgāk kā trīs mēnešus pēc kārtas.”

Elektroniski rādījumi par kārtējo mēnesi jānodod no katra mēneša 27. datuma līdz nākamā mēneša 3. datumam vietnē www.manskkp.lv. Par to iedzīvotājiem katru mēnesi atgādinām ar īsziņas un e-pasta starpniecību. Īsziņas un e-pasta atgādinājumu nesaņem tie iedzīvotāji, kuri KKP nav snieguši savus kontaktus. Plašāka informācija par to, kā rādījumus nodot elektroniski, atrodama šeit.

Savukārt papīra formā rādījumi jāpiefiksē un jāpieraksta uz drukātā rēķina apakšējās daļas, izgriežot to pa raustīto līniju un iemetot skaitītāju rādījumu pastkastītē savā kāpņu telpā konkrētā datumā. Katrai mājai šis datums ir atšķirīgs. Tas ir uzrakstīts uz skaitītāja rādījumu nodošanas pasta kastītes, taču, ja rodas jautājumi, aicinām vērsties pie sava namu apsaimniekotāja.