Galvenie darba pienākumi:
• Veikt nomas telpu uzskaiti, izsoļu organizēšanu un telpu iznomāšanu;
• Organizēt, plānot un kontrolēt tiešā pakļautībā esošo darbinieku darbus;
• Uzraudzīt nomas telpu un namu tehnisko stāvokli un plānot, organizēt, kontrolēt nepieciešamos remontdarbus, saskaņojot budžetu ar tiešo vadītāju;
• Sekot līdzi komunālo pakalpojumu apjomiem, nolasīšanai uzskaitei un sadalei;
• Pozitīva sadarbība ar pašvaldības un valsts institūcijām.
Apsaimniekošanā apm. 20 īpašumi (skaits var mainīties).
Prasības kandidātiem:
• Vēlama augstākā vai speciālā izglītība;
• Apņemšanās iepazīties ar namu apsaimniekošanu un būvniecību reglamentējošiem normatīviem aktiem, saistošajiem noteikumiem
• B kategorijas autovadītāja apliecība;
• Jāpiemīt spējai pieņemt lēmumus un vēlmei sasniegt rezultātus;
• Precizitāte, augsta atbildības sajūta un augsta stresa noturība kā arī labas prezentēšanas spējas;
• Labas datorprasmes, prasmes darbā ar programmā Horizon tiks uzskatītas par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā:
• Ilgtermiņa sadarbības iespējas;
• Atalgojumu no EUR 949,09 (bruto), sociālās garantijas kā arī piemaksas par virsstundu darbu, papildus pienākumu veikšanu, finansiāla dāvana apaļā jubilejā u.c.
• Personīgās izaugsmes iespējas;
• Veselības apdrošināšanu.
Pretendentiem jāiesniedz:
• CV;
• Motivācijas vēstule (pēc pašu izvēles).
Iesniedzamos dokumentus gaidīsim līdz 2022. gada 20. jūnijam (ieskaitot) e-pastā: ita.berzina@kuldiga.lv vai klātienē Pilsētas laukumā 2, pasta kastē blakus klientu apkalpošanas zālei.
Tālrunis informācijai 25714928.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi un iesūtot CV persona piekrīt tās datu apstrādei personāla atlases vajadzībām; datu apstrādes pārzinis ir SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi”.