Uzņēmums piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu uzņēmumā, kas sniedz komunālos pakalpojumus iedzīvotājiem, uzņēmumiem, organizācijām un iestādēm, kā arī apsaimnieko dzīvojamās un nedzīvojamās ēkas Kuldīgā un Kuldīgas novada pagastos;
- labus darba apstākļus un kolēģus, kas vērsti uz attīstību un pilnveidošanos;
- izaugsmes iespējas;
- veselības apdrošināšanu;
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 579.00 (bruto).
Darba apraksts:
- apkalpot un konsultēt klientus par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem;
- protokolēt valdes sēdes;
- kopēt, skenēt, cauršūt dokumentus;
- organizēt kancelejas preču pasūtīšanu;
- strādāt ar programmām Horizons un Namejs;
- risināt citus ar amatu saistītus jautājumus.
Prasības pretendentiem:
- vismaz vidējā izglītība;
- labas iemaņas darbā ar datoru un zināšanas darbā ar biroja tehniku;
- iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā;
- teicamas komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes;
- iniciatīva, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- augsta stresa noturība.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) iesniegt elektroniski e-pastā: baiba.pirtniece@kuldiga.lv līdz 2019. gada 30. augustam.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi.